kızlar philips avent emziği artık uretilmiyecekms e bebekle anlaşması bitmiş artık gelmiyor e bebeğe farkındaysanız diğer sayfalar da fiyatı baya yukarı çekmiş bide bebegin alacağı garanti değil o yüzden o kadar para vermek istemiyorum nün diye bi markanın emziği varmış var mı kullanan alan memnun kalan