yildizfero01 ertugrulunannesi kan alıyorlar senden orada hücrelerden bakıyorlar cinsiyete ben öyle öğrendim cinsiyetini kızımın 7 8 haftaliktim kan verdiğimde birdahaki ay gittiğimde sonuçları aldım 🤲🤲
Nupeell @ertugrulunannesi bende her türlü yolu denemiştim ama 21. haftada öğrendik zar zor o da o bebeğe bağlı canım gösterirse görür doktor 😊 bana bide hep kız tahmininde bulundu doktor erkek çıktı detaylı da 🙈
annee27 yildizfero01 ne kani canm hangi tahliller acab ben 13 haftaligim aslinda tahlillerimde duruyor ama hangi degere bakmamiz gerek biraz aciklarmisin 😊
yildizfero01 annee27 vallahi ne desem yalan olur ben kontrole gittiğimde doktorum soruyor cinsiyeti öğrenmek istermisin diye eger istediğini dile getirirsen Bir kan tahlili kağıdı hazırlıyor bebegin hücrelerine dna sina bakmak için ve gidip yaptırıyorum
yildizfero01 annee27 hatta ultrasona girdiğimde bebeğimin cinsiyetini sorduğumda kandan öğrenirsiniz diyor dr
Seduru ertugrulunannesi ben tavuk döner ayran yedim gittim yerinde durmuyordu tavsiye ederim doktor diyo tatlı bişey mi yedin geldin diye 😂
annee27 yildizfero01 aaa ilk defa duydum valla demekki cinsiyet icin ozel yaptriyor o tahlili ozelemi gidiyorsun cnm
HayatdevamEdiyor Kızlar bende 12 haftalık gebeyim bugün gittim bel ağrısından kontrule bana kesin bşey demiyrm dedi ama küçük dedi tam belli değil dedi kıza benzio dedi değişe bilir dedi sakın şimdiden bsey almayın dedi sizce değişir mi?
yildizfero01 annee27 yok cnm normal hastahaneye burada liège de citadelle hastahanesi var oraya gidiyorum burada ozel hastahane yok herkes eşit