ertugrulunannesi İyi geceler hanımlar 19 haftalık olduk her hafta gidiyorum ama asla görülemiyor. Yarın tekrar gideceğim. Çikolata meyve suyu denedim. Farklı bir önerisi olan var mı?
058elf ertugrulunannesi 20. haftada öğrendim 21 de geri sakladı kendini bebeğe kalmış canım gösterirse gösteriyo🤗
SenaUysal ertugrulunannesi sen naparsan yap çocuğa kalmış ben 23te öğrendim canım😅 detaylıda ilk cinsiyete baktırdım merakımdan taa detaylının sonunda gösterdi başta da bir şey demedi doktor 😅
momsboys ertugrulunannesi çok haklısın insan alısveris yapmak isim düşünmek istiyor bide sürekli cinsiyeti ne sorusundanda bunalıyor insallah yarın görürsün vişne suyu iç
Larinnaz ertugrulunannesi 19 haftalıksanız detaylı 4?hafta snra gec degilmi? Bn20. Haftaya. Rand aldım
SenaUysal Meryemm1212 yok hayır. Devlette çok tahminde bulunmuyorlar. Ama zaten bizimki bi ultrasonda hiç hareket etmedi bacaklarını kapattı. Diğerinde aşıro hareketliydi sürekli takla falan atıyordu o yüzden göremedik. Şükür inadı bıraktı da 23tw gördük😅
Meryemm1212 SenaUysal bende devlete gittim kesin konuşmuyor tahmini erkek detaylı ultasryon bekliyorum artık 😅
SenaUysal momsboys hahah kızma canım aşk olsun, öyle zaten. Bende kız bekliyordum zaten rüyamda da kız gördüm 4 kere. Erkek deyince inanamadım 😅😅
SenaUysal Meryemm1212 detaylıda kesinleştiriyorlar benim öyle oldu en azından. Allah sağlıkla kucağımıza aldırsın inşallah🥰