Minay Emineyigit 36+5 çok şükür riskli haftaları atlattık ama biraz daha durup küveze girmesini istemiyorum benim bi erken doğumum var orda yaşadığım şeyleri yeniden hatırlamak yeniden oraya gitmek istemiyorum 😢 en azından 1 hafta daha durursa diyorum
Aytendoganayguven @Minay Evet bende sızdığını felan hiç hissetmedim ama dediğim gibi lavobaya çok sık çıkıyorum 🙄 Rabbim yardımcımız olsun canım inşallah sağlıkla sıkıntısız alırsın bebeğini kucağına 🤲🏻
Minay Aytendoganayguven bende öyle çok çıkıyorum suyu çok içtiğim için çıktığımı düşünüyorum ama bilemiyorum tabi 🤷🏻♀️