Merhaba hanımlar 35 haftalık hamileyim oğlum olucak Allahın izniyle bugün doktor kontrolüm vardı.Doktorum suyun sınırda seni yakın takibe alalım dedi ayın 10 unda çağırdı tekrar.Bol bol su içiyorum aslında ama lavobayada sık sık çıkıyorum 😊Doktorum suyun gelirse kanaman olursa bebeğin hareketlerinde azlık hissedersen (özellikle bebeğin hareketlerine çok dikkat etmem gerektiğini belirtti) hemen gel dedi.Acaba benim gibi bu durumu yaşayan var mı?Yaşayıp doğum yapan?Kaçıncı haftada doğum yaptınız? Merak ediyorum 😊 Cevaplar için teşekkür ederim şimdiden 🥰