Nymphadoraa Adliyede çalışıyorum ben de aradım izinler devam ediyor kaldırıldığına dair bir yazı düşmedi dendi
Sevi36610 Bende nette okudum hamileleri ilgilendiren bir yazı yok daha ama değişeceğini de sanmıyorum.
asyahumam Saree1 canım bir ay sonra da geçerli olur mu sence 😂 çok korkuyorum kalkacak diye daha bir aydan fazla sürem var okul tam zamanlı açıldı kalabalık çocuklar kendilerini koruyamiyor n’olacak bakalım
Saree1 asyahumam mutasyonlu virüs söz konusu hazıran temmuz gibi kalkar bence bunu göze alamazlar diye düşünüyorum sonuçta gebeler ilaç kullanamıyor aşı olamıyor
rabishhhh asyahumam benim de ayni hocam hatta kasimda acildi 16. haftadayim hafta sayiyordum 3 maske siperlik hicbirsey yemeden duruyorum okulda
Teacher-mom Mumyy bende 16 haftalık hamileyim hocam 24 ve 32 arası idari iznimi kullanacağım değil mi pek bir bilgim yok öğretmenim
asyahumam Saree1 aynen öyle az önce de forumda bir anne mutasyonlu virüs oldum çok ağır geçiyor diye yazmış 🙁 Bunu duyunca daha da korktum asi falan da olmayacağız inşallah geçerli olur
Mumyy hanibazen bu aslında eski yazı ama demek ki hala geçerli ki 1saat önce gönderdi müdürümüz benim hamile olduğumu bildiği için paylaştı muhtemelen