Ben şimdi insan kaynakşarıyla konuştum ilk bana kalktı idari izinler dedi bende genelgeden bahsedince bizde bekliyoruz zaten vaktiniz var dedi genelge gelsin belli olur falan dedi off ya bende ona göre iki hafta izin kullanıcaktım. Mesai saatleri normale donunce bir saatten fazla yol gidiyorum diye. 😞😞😞😞 yeni bi haneri olan varmı acaba ya