turgutannesi canım bence gerekli ben de çok duydum çevremden yaptırma falan diye ben de korkup önce açlık tokluğa baktırdım açlık değerim sınırlarda çıkınca yükleme yaptırmaya karar verdim iyiki yaptırdım şeker varmış 😔insan fark edemiyor öyle çok kilo falan da aldığımı düşünmüyorum 6. Aydayım 3 4 kilo arası bi şey aldım belirti de vermedi yaptırmasam belki normal deyip devam edecektim