turgutannesi Kızlar bugün kontrole gittim herseyi çok iyi ama suyu bırazcık fazla dedı ve şeker yüklemesi istedi gerekirse perhiz veririz dedi böyle olan varmı şeker yüklemesi yapan suyu fazla olan bi sıkıntı olmaz inş ya ben tedirginim
Betul_02 turgutannesi bnmde suyum fazlaydı çok şükür bişey olmadı zamanında doğum yaptım ama kişiden kişiye değişir mi onu bilemem
Sermec27 turgutannesi benim de detaylıda suyum fazla cıktı ama doktor tek başına bir anlam ifade etmiyor dedi cünkü bebeğimin bütün organları saglıklı cıktı ben bu aralar her gün cok fazla meyve makarna ekmek karbonhidrat tükettim belki de o etkiledi doktorum bana dikkat et demedi ama 4 gündür diyet yapıyorm yani ekmek makarna meyve havuc patates pirinç gibi seker ve karbonhidrat cıkardım hayatımdan 27 de şeker yüklemesi yapılacak inşallah suyum düzelir o zamana
egemommm turgutannesi bana şeker yüklemesi yaptırmadı doktorum, benimde fazlaydı suyum ama sonradan düzeldi, bakalım yarın kontrolüm var neler dicek 😊
cgla29ony turgutannesi cumartesi kontrole gittiğimde banada suyun bı tık fazla dedi doktorum dikkat et şekerden uzak dur dedi. 36 haftaligim. Rabbim korusun hepimizi 🤷
egemommm turgutannesi canım benim suyum normale dönmüş fakat tansiyon problemim olduğu için erken alırım bebeği dedi doktorum
Emirle Benimde ilk bebeğimde suyum fazlaydı şeker yüklemeside yaptrmadım doktor olablir dedi hiç bi sorun yaşamadım
turgutannesi Emirle haklısınız herkes bu şeker yüklemesi konusunda çok kararsız bazıları gereksız dıyor bazıları gerekli
Kubra_71 turgutannesi benim de suyum fazlaymış canım ama her hangi bir test veya sıkıntı görülmedi baskı yapıyo bazen dedim doktorumuzda erken doğum olabilir suyu fazla olduğu için dedi
turgutannesi Kubra_71 bizdede hersey normal dedi suyu çok çok iyi ama birazcık fazla dedi gizli şekerden şüphelendi
BirMuallime turgutannesi benim de 20. Haftada suyum fazla çıktı geçen hafta şeker yüklemesi yaptırdım şekerim çıktı. bir aydır diyet yapıyorum suyum düzeldi gibi
FatRam_1703 turgutannesi Benimde başta suyum fazlaydı şeker testi de yapıldı ama ben günde nerdeyse 3.5 4 litre su içiyordum sonra azalttım suyu bugün kontrolumuz vardı suyunun önceki zaman göre gayet ideal olduğunu söyledi doktorum inşallah sizinde düzelir 🌿
BirMuallime turgutannesi yok canım ben 1 aydır yapıyorum bebişim maşallah en son ölçümde 980 Gr geldi boyu ve kilosu 2 hafta önde gidiyor
BirMuallime turgutannesi canım bence gerekli ben de çok duydum çevremden yaptırma falan diye ben de korkup önce açlık tokluğa baktırdım açlık değerim sınırlarda çıkınca yükleme yaptırmaya karar verdim iyiki yaptırdım şeker varmış 😔insan fark edemiyor öyle çok kilo falan da aldığımı düşünmüyorum 6. Aydayım 3 4 kilo arası bi şey aldım belirti de vermedi yaptırmasam belki normal deyip devam edecektim