XxKirmizibalik Üç haftam kaldı idari izne.inşallah kalkmaz. Aşı da olamıyoruz nasıl koruyacağız kendimizi.
ErsiNuray Dilek0809 bnde ayni 2 hafta oldu rapor verdi doktor 1 aylik 18 inde bitecek bakalm aciklamaya gore ne yapcaz artik
Eceee7 ErsiNuray bende gebelik sekeri de var oda riskli gruba girer diye düşünüyorm doktor sistem e rapor girdi inşallah gerek kalmaz ya haftalarca bekledim bende tam gectim dedim 10 gun olmadan ise gel derlerse 😔😔
ErsiNuray Eceee7 insallah demezler valla zaten esnek calsiyorz hamilelik evde gecerse rahat olur diyerek istedk cocuk ama ise yine gidiyordum risk olana kadar bn 17+5 im hala düşük riskim var yaya gidiyorm ise nasl yapcam bilmyorm baslarsak . Senn e nabizdan cikarsa ropor kullan onu evde geçir iste risk varken cok zor olur cann
1anneadayii Eceee7 Çok geçmiş olsun demezler inşallah deselerdi haberlerde altta illa ki geçirirlerdi bence bu hususu sonuçta mesai saatleriyle ilgili bilgi var buna ek idari izinlerle ilgili bilgi geçmiyor genelge içeriğinde olsa geçerdi diye düşünüyorum çok kişiyi ilgilendiren bi konu çünkü..
Ayoz Eceee7 gebelik şekeri bende de çıktı kaç haftalıksınız ben tam 27 oldum bugün. 3 gümdür diyet yapıyorum kilo alımımda çoı az bebekte zayıf nasıl oldu anlamadım. 2 hafta sonra kadın doğumcum 3 hafta sonra da dahiliyeci çağırdı kontrol için tekrar şeker yüklemesi mi yapıyorlar? Şuan ne yapacağım bilmiyorum çok korktum
eko1618 Memurlar netteki acıklamaya göre idari izinlere ilişkin bişey yok sadece kamu çalışma saatleri eski haline döndü.
biranneden1 Edaaaa53 24′ü geçtiysek ayrışabiliyor muyız idari izne . Ben açılacağı belli olöadığı için 24′te ayrılmadım . 29 haftalığım
Eceee7 ErsiNuray tesekkur ederim sizede cok gecmis olsun inşallah bebislerimiz saglikla gelir .bi değişiklik olmaz zaten 24 ten sonra agirlasiyrsun agrilar basliyr gebelik zorlasiyr
Eceee7 1anneadayii tesekkur ederim. Bence de asi ilac yok bize bence bi değişiklik yok sadece gerekli görürse vali düzenleme yapar diyor. Benim çalıştığım kurumda zaten esnek calisma da 10 16 da olmadı yapilandirma yüzünden hic yararlanamadik hep 24 u bekledim gecen ptesi dilekçeyi verdim.bide yuksek riskli ildeyim inşallah olmaz olursa heyet için doktoru zorlayacam heyet hic vermedi 2 kez 10 10 verdi
1anneadayii Eceee7 İnşallah gerek kalmaz rapor almanıza, sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza :) sonuçta tüm hamileler hâlâ risk altındayız bize aşı ilaç da yok tamamen bitmiş değil bu virüs de malum, inşallah kaldırmazlar dua edelim..
ErsiNuray Eceee7 sanada cok gecmis olsn canm.cok saol. Valla öyle oluyor 24 den sonra ilk kizimdada izmirde yasyorm ayni temmza gelmisto dogum sicaklarda zor olcak. Allahim hepimize kolaylik versin insallah
Eceee7 ErsiNuray benimde ilk gebeligim kizim.olacak inşallah bende antalyadayim dogjm.mayis sonu gibi ama cok sicak.olur
1anneadayii TRThaberde konuklardan birinin açıklaması: “…Kamuda mesai saatleri normale dönüyor fakat hamile ve kronik hastalar için riskler hâlâ devam ediyor o yüzden idari izinler devam edecek…” şeklindeydi. İnşallah bakalım :)
Celibon 1anneadayii yayınlanan genelgede 65 yaş üstü ve kronik rahatsızlığı olanlar diyor. Hamilelik için bir şey söylenmemiş. Umarım kalkmaz 23. haftadayım bir haftam kalmıştı 😔
Zeynep1632 Eceee7 ben de aynı durumdayım esnek çalışma hıc gelmedı en azından ıdari izni kullanabılsek