Edaaaa53 Haticeyakup yok hayır gebelere uygulanan idari izinden bahsetmediler sadece s çalışma saatlerini baz alarak ( sabah 10 akşam 4 saat )uygulaması kaldırıldı denildi.
Dilek0809 Haticeyakup inşallah kalkmaz onunla ilgili bir bilgi verilmedi şimdilik zaten riskli gebeyim dört gözle o izni bekliyorum kalkarsa çok zor olacak
biranneden1 Edaaaa53 24′ü geçtiysek ayrışabiliyor muyız idari izne . Ben açılacağı belli olöadığı için 24′te ayrılmadım . 29 haftalığım
ErsiNuray Eceee7 canm kamuda esnek calisma kalkti dedi ama.genelge gelsin belli olur kesin ne olca birde valiliklerde karar alcak il baznda baklm
ErsiNuray Dilek0809 bnmde durumum riskli insallah kalkmaz yoksa naip edip rapor alcam 32 haftaya kadar ise gidemem artik
asyahumam Haticeyakup off şansıma kalkacak galiba yaa daha bir buçuk ayım var kullanmadan gidecek o izin sanırım 😐
1anneadayii asyahumam Benim de 5 haftam kalmıştı :( ama henüz net bi durum yok bu konuyla ilgili belki hamileleri muaf tutarlar yine inşallah..
asyahumam 1anneadayii inşallah ama izne ayrilsak bile o izin kalkınca geri çağırırlar o yüzden heveslenmeyelim bari 😂
Eceee7 ErsiNuray esnek calisma ve mesai saati kalkti da idari izin ayri onla ilgili bir açıklama yok ama tabi genelgeyi de görmek lazım bende yeni ayrildim 2.haftamdayim daha
1anneadayii asyahumam Orası da öyle tabi hayırlısı artık hasta olmadan atlatalım da bu süreci sonuçta mutasyon virüs hâlâ var ve bize aşı ilaç da yok :(
Dilek0809 ErsiNuray ben 2 haftadır raporluydum zaten izne ayrılacağım diye dersleri bana uzaktan vermeye devam ettiler raporla uğraşmayayım diye şimdi izin kalkarsa mecburen yüz yüze başlayacağım rapor almak uğraşmak çok zor gerçekten
ErsiNuray Eceee7 evet canm idari izinle ilgili bisi denmedi bizim is yernde bi hamile benim ama idari izinli personel cok engel durumundan bakalm ne olcak durumumuz insallah devam eder
asyahumam Kbra1234 aşı da olmayacağız benim korktuğum durum o açıkçası n’olacak bilemiyorum ya tüm seviyeler açılacak okul cümbür cemaat
ErsiNuray Dilek0809 bnde ayni 2 hafta oldu rapor verdi doktor 1 aylik 18 inde bitecek bakalm aciklamaya gore ne yapcaz artik
Eceee7 ErsiNuray bende gebelik sekeri de var oda riskli gruba girer diye düşünüyorm doktor sistem e rapor girdi inşallah gerek kalmaz ya haftalarca bekledim bende tam gectim dedim 10 gun olmadan ise gel derlerse 😔😔