Thutik Nur93_ evet, pentinin hamileler için külotlu çorapları mevcut. O kadar rahatlar ki, gebelik bittiğinde dahi bunları almaya devam edeceğim 😁 hiç kaçmıyorlar da, ihtiyacınız varsa bakmanızı öneririm
Selvaa Nur93_ valla ben tayt dışında birsey giymiyorum zaten salaş seviyorum geniş giyinmeyi sevdigim için şimdilik sadece hamile iç çamaşırı ve tayta para verdim
Betulnuri Nur93_ kuzu ben 7 ayıma girdim bi kaç ay öncesine kadar pantolonlarım oluyordu ama olmamaya başlayınca defactodan hamile kot pantolonu aldım zaten bi göbeğim var öyle çok kilo almadım tuniklerim vs oluyor bana bu gidişle hamilelik alamicam sanırım 🙄