Nur93_ Kızlar hangi markalardan alıyorsunuz ve normal tunik veya pantalon alamıyormuyuz hep hamile giyimden mi alışveriş yapmak lazım lcw defacto var biliyorum ama seçenek az intertte görüyorum hamileler hep normal kıyafet takımlar falan giyiyolar tesettürlüyüm bende nasıl oluyor merak ediyorum hamile giyim de seçenek az çünkü ee bi pantalon aldınmıda karın gittikçe büyüyor yani kısacası beni aydınlatın 😂😂
Thutik Nur93_ hamile çorabı, taytı ve pantolonu dışında her şeyi büyük beden giyimden alıyorum doğrusu. Hamileler için tasarlanan ürünleri sevemedim bir türlü 😔 O yüzden elbise ve üstleri büyük beden alarak çözdüm kendimce
Senmerve Nur93_ illa hamile kıafeti alman şart değil canım nasıl rahat ediyorsan öyle bol tunşk pantolonlar alabilirsin ben hiç hamilelere özel almadım hep beli lastikli pantolon bol tunik aldımyürğş yaparken rahat etmek içinde alt üst normal esofman takımı tesettüre göre olanlardan sadece bol aldım 36 bedenim 38.40 beden kıyafetten kıyagçfete değişti hep
mlkmlk90 Nur93_ hamile pantolonu aşırı rahat 1 tane alın zaten bütün hamilelik boyunca giyilir diye düşünüyorum bel kısmında penye kumaş oldugu için sıkmıyor kasmıyor çok rahat
Nur93_ Thutik ben hep görüyorum normal tayt normal pantalon giyenler çok nasıl yapıyorlar acaba ayrıca canım hamile çorabımı var 🤔
Senmerve Nur93_ düğmeyi açıyorum normal giydim sonra lastikli pantolona geçtim rahat ettim doğuma kadsr normal pantoşon giymedim
Thutik Nur93_ evet, pentinin hamileler için külotlu çorapları mevcut. O kadar rahatlar ki, gebelik bittiğinde dahi bunları almaya devam edeceğim 😁 hiç kaçmıyorlar da, ihtiyacınız varsa bakmanızı öneririm
Nur93_ Senmerve beli lastikli pantalon ama karın gittikçe büyüyor ve sıkmaz mı bir de bacaklar ince dar paça olunca nasıl oluyor beli büyük aldıkça bacaklarda geniş oluyor
BTSG04 Nur93_ ben 1 tane hamile kot 2 tanede hamile tayt aldım tuniklerim trikolarım hepsi eskisi oluyor aşırı dar giyinen birisi değildim zaten. Fazla dışarıda çıkmıyorum kontrolden kontrole
Fatmamuduk Nur93_ 3aylıkken bir tane lcw den hamile pantolon aldım doğumum yakın ve hala giyiniyorum göbeğe kadar çektiğimiz için o lastikli kısmı dar olmuyor dar paça değil de havuç model alırsanız hiç rahatsız etmez ☺️ Başka da bişiy almadım zaten tunik ve sweatlerim dar olmadığı için hala giyiniyorum