Birsen2906 öğlen sancım gelip gitti normalde ben 1 hafta önceden sancı çekmeye başlardım ama bu ay öyle olmadı rahim filmi çekindim yumrtlama günüm geçti onu hatırlamıyorum bide çok psikolojikmen etkileniyor insan ya kasık ağrıyor acaba mı diyosun norlamde doktorum bugün gel kan testi yapicaz dedi korkumdan gitmedim adetimi beklicem