Kızlar gecen ay 6 gün önceden erken gebelik testi yaptım negatif cıktı. Ama heyecandan uyuyamıyordum 3 kala kan verdim negatif olduğunu öğrendim. Bu ay daha sakinim aklıma cok gelmiyor kendimi kasmıyorum. Hamile kalmak gerçekten psikoloji meselesi. İlk ayın heyecanıyla baya sıkıntı yaptım. Bu ay inşallah hepimize nasip eder pozitif sonuçları rabbim❣️