Efegultek ikinci gebeliğinmiş canım birşey sorsam sana. Benimde ikinci gebeliğim. Hani bebek doğduktan sonra emzirme zamanı gelince yada göğüse süt gelmeye başlayınca garip bir sızı oluyor ya bu aralar sanki emzirme saatim gelmiş gibi aynı o sızıyı yaşıyorum göğüslerimde. Sende de oluyor mu acaba ?