ggizem0110 evet hastanedeki doktor biraz korkuttu bizi endokrinolojiye gidin dedi yüksek falan cikti dedi sonra bide özel doktora danistik özeldeki doktorun dedigi bi hafta boyunca kendiniz ölcün dedi ondan sonra yine bi yol cizelim dedi diyet yap dedi yediklerine dikkat et dedi