BirMuallime Kubra1507 canım benim var şeker yüklemesi yaptırdın mı. Bana diyet ve takip verdiler duruma göre Çarşamba günü insülin e başlanabilir
ulviyedemirbas2 Kubra1507 bende de cıkdı şeker diet yapıyorum iyne ilac yazmadı şukur diet yap dedi 2aydır dietdeyız kepekli ekmek tarçınlı su içiyorum suya çubuk tarçın atıp içiyorum tatlı hamur bazı meyvalara dıkat edıryorum
Gulsah91 Kubra1507 gebeliğin sonuna kadar diyet yapabilir ve ölçüm aleti eve alıp açlık tokluk takibinizi yapabilirsiniz kontrol altında tutarsanız problem çıkmıyor
ggizem0110 BirMuallime canım senin şekerin kac çıktı bende çarsamba günü dahiliye doktoruna gidecem acaba insülünemi baslar diyetmi uygular
Gkcgkc ulviyedemirbas2 tarçın riski diyorlar bu yüzden korkuyorum doktorunuza sordunuz mu güya doğumu tetikliyormuş
Gamzesanlioglu Kubra1507 sonucun kaç çıktı canım bende de var şeker diyetle düzeliyor merak etme beyaz ekmek yeme şekerli çay kahve içme
Mrv24 Eğer yüksek çıktıysa dahaliyeye gidin diyet veriyor. Onu uyguluyorsun eğer düşme olmazsa artı insülin kullanıyorsunuz. Dikkat etmek gerekli
Kutayasya Hamileliğimin 8. Haftasında şekerim çıktı. Sürekli diyet yaptım. 20. Haftadan sonra insülün kullandım. Diyet yaparsanız korkulacak bişey yok.
ggizem0110 BirMuallime yaptirdım canım bugün belli oldu ac karnina 88 cıkmis 50 mg yuklemede 173 cıkmis dahiliye doktoruna yönlendirdi carsamba günü gidecem
BirMuallime ggizem0110 önce diyet verir canım takip ister değerlerin düşerse ilaca başlamaz diyetle devam edersin sen o güne kadar yediklerine dikkat et olur mu
ulviyedemirbas2 Gkcgkc valla ben duymadım öyle bir şey burda da kızlar yazmışdı tarçınlı su içe bılırsın İnternet de araşdırdım hiç bir yan etkisi yokmuş
Kubra1507 Benim sonuclar 75gr yükleme ictim normal olan 180 benimki 183 cikti diger saatte normal olan 155 iken 197 cikti 😩