Rjn5656 eminerol valla ben de de yoktu istediler ben de o kadar sevindim bi baktım hemsire elinde getiryo :))))) yasli bi amcada kizm sen küçüksun neden korona aşısı oluyosun bide demez mi😀😀guldum amca korona değil bu 😃😃😃
Beyzademiirrr Rjn5656 buz tutmak iyi gelir onun dılında hiçbişey işe yaramıyor 6-7 gün devam edecek öyle ama 2. Dozda hiç ağrı olmuyor
Nura6 Rjn5656 kaçıncı haftada oldunuz aşıyı ben 20. Haftamdayım henüz olmadım arayan da yok sağlık ocağından
Sevmbiln Nura6 sen ara hatırlat. Zamanın gelmiş son haftandasın 12 haftadan sonra 20 haftaya kadar yapılıyor demişlerdi önemli bir aşı tetenoz canım
ozydm Rjn5656 valla gece 3e adar Ağrı’dan uyuyamadığım için parol içtim azaldı. Bir hafta da kolum bayağı kötüydü. Bir de bunun 2. Dozu var 😭
Rjn5656 ozydm benim eşim parola bile izin vermiyo tüp bebek tedavisi ile oldu çok üzerime geliyor bunu yapma sunu yapma zarar li dieeee dayanacagm bende
Tugcemhc38 Rjn5656 merhabalar buz koyun bol bol iyi geliyo bu jel buzlar var biraz eriyince kolunuzun yapısını alır rahat kullanırsınız en iyi gelen sey hareket etmemek ve buz☺️👍🏼
AybukeA Rjn5656 ilk doz da 1 hafta ağrıdı benim, hemşire cok agrirsa buz tut demisti iyi gelmişti, 2. Dozu oldum 2 gun önce hiç ağrı yok cok mutluyum 🙏
ozydm Rjn5656 anladım o da haklı sonuçta ilaç ama parol da yani benim gibi majeziklere alışık bi insana mesela bomboş geliyor. Ama mecbur içtim bende. İnşallah geçer ağrınız
Rjn5656 ozydm teşekürler canım bence sende kullnmamalisn yanı zaten BN her türlu ağrı kesicilere alışkın değilim Dir
ozydm Rjn5656 bir kere kullandım parola aşıdan sonra hamilelik dışında ağrı kesicilere çok alışıktım ben 😅
_hasret- Rjn5656 canim kolanyayi dolaba koy sogusun pamuga dok kompress yap ovalamaa ama. Bastir cek bastir cek agri kesicide icebilirsin parol yada minoset