eminerol ilk dozunu vuruldum 2 hafta önce falan.burda postlarda okuyodum vah yandım bittim diye hiç te öyle bişiy olmadı valla tabiki sızladı biraz ama aynı gün evimi taşıdım dünyanın işi başıma kaldı hiçte öyle anlattıkları gibi olmadı. Herkesin farklı seyrediyo galiba anlam veremedim 😏