Güzellik merkezleri pandemi sebebiyle kapalıydı, açılınca ben çekindim virüsten derken gebelik öncesi 6 ay gitmedim lazere. Bitmiş olmasına rağmen hamileliğin etkisiyle pırtladı birçok bölgem. 31 haftalığım. Kaş bıyık için dahi kuaföre gitmiyorum. En yüksek riskli şehirlerden birindeyim. Hiiiç kendimi riske atamam. Jilet candır. Temiz olduktan sonra ağda ya da jilet olmasının bir önemi yok bence.