Ebruseyda Kızlar 30 haftayı geçtik ve artık genital bolgemi göremiyorum haliyle. Agdaya da gitmiyorum doğum sinrasi lazere başlama düşüncem var ama şu an jiletle temizlemeye çalışıyorum. Ama tertemiz olması için napmam lazım. Sonda falan takılacak illa temiz olsun istiyorum. Siz nasıl yapıyor sunuz?
Neseee Ebruseyda ilk oğlumda da agdayu tercih ettim şimdi kızım da da aynı agdayi tercih ediyorum gidip yaptırmanı öneririm çünkü doğum sonrası lohusalik döneminde kıl olayı çok zor olur yeniden çıkana kadar lohusalık yarı oluyo zaten
ysfali06 Ebruseyda göbekten göremiyorsanız jilet bnce daha tehlikeli. Bnde göremiyorum önüme ayna koyarak yaptım geçen gün çok rahat oldu 34 haftanın içindeydim yaparken.
Beyziikoo Ebruseyda Ağda harici herhangi bir şeyin tertemiz yapacağını sanmıyorum ki yapmıyor da zaten malesef.. Hem tertemiz oluyor hemde uzun süre temiz kalıyor zaten 37de falan alınsa ya da 38de doğuma doğum sonrasına da yeter inşaAllah😊 Ağdayı bi deneyin derim 😊
Ayseguldt Ebruseyda şimdiye kadar ağda yapmadıysan ağda yapma aşırı kanıyo ve çok çok acıyo tabi acı durumu herkeste değişir ama ben denedim çok acıdı ve kanadı sivilceler çıktı jilette alerji yüzünden yapamıyorum o yüzden veet krem sürüyorum üst ksımına ayna karşısında popomu ve bacak aramı da eldivenle koparıyorum çünkü sonra batıyo eldiven baya azalttı 38 haftalığım ayna karsınında yapılıyo yani kremde koparma da
Neseee limonluchescake oğlumda doğum seklim belli değildi 3 haftada bir gibi ayarlayıp gitmiştim en son sezeryan diyince 40 haftadaydim yine temizleyip ona göre ayarlanmıştm kendimi
Vuslat23 Ben 6 aylıkken yaptırdım ağda oncesı lazerlıydım yınede hormonlardan fışkırmıstı resmen şuan 33 haftamdayım 38 de çatal muayenesi oluyo 36 tada 37 de tekrar yapcam ağda rahatlık hemen çıkmıyo tertemızde oluyo .
Neseee Ebruseyda ilk olacağı için biraz acır elbet ama temizliğini görünce başka bişey yaptırmak istemezsin öncesinde pudra dökülürse ve pudralı ağda kullanılırsa minimuma indirilir bazı anestezi kremleri var ağda öncesi kullanılan doktoruna sorup onlardan da alıp yaptırabilirsin
Eylul2107 Daha cok erken jilet icin 35 haftadan beri kullaniyorm oteki gun snki yine cikiyo , 38 hafta olduk lazerliydi hormonlardan dolayi bayagi çıktı her bnyo snrasi yine temzliyom ani bisy olursa die agdaya gtmeye utandm yoksa agda en iyisi
limonluchescake Neseee 36 da normal 37 de catı muayenem var. Ne zaman gitsem sizce? bir de erken falan risk olmaz ins 🙏🏻Suan 34 teyim.
Neseee limonluchescake bence normal muayneye yakın gidin çünkü cati muayenesinde belki doğumla ilgili bişey söylenir olmazsa da 39u geçince yine zamanı gelir zaten
Aycanmbenim Off off çok korkuyorum ağdaya gitmeye hem acıtacak diye hemde kasılma yapıp erken doğuma sebep olur mu diye . 27. Haftadayım ilk hamile olduğumdan beri doğuma temiz gidebilecekmiyim diye düşünüyorum 😂 napıyım ben kızlar gidiyim mi bide 35 te gitsem tamam işte
Fatosef Aycanmbenim valla 21 haftaligim geçen oturdum evde kendim yoldum tavuk yolar gibi. 2 saat sürdü acıdı çünkü uzun zamandır agdayi bırakmıştım. Temiz oldu bi kaç gün kökleri acıdı ama geçti bundan sonra çıkanlara da kuafore gtcem göbek büyüyünce göremem çünkü. Kuaför 15 dakika da alıyor acısı da anlık oluyor korkmayın kasılma falan olacak kadar acımıyor. Hemde azalıyor tüyler doğumda kolaylık olur alıştırın agdaya derim.
Yesim18 Ebruseyda canım jilet yerine hamam otu var kil gibi ben onu kullanıyorum ve tertemiz oluyo toz halinde sıcak suyla karıştırıyorum krem gibi yapıyorum sıcakken sürüyorum 10 dk sonra yıkıyorum çokta temiz oluyor
Ayseguldt Yesim18 duymuştum bunu ama zararlı diye biliyorum hamilelere yasak hatta siz danıştınız mı hiç doktora ?
Aycanmbenim Fatosef hamile kalana kadar hep ağdaydı ama jiletle şimdi öyle çoğaldı ki mecbur gitçez artık. Siz bikini bölgesini de aldırıyormusunuz ağdayla
Nuray23 Ebruseyda bende jilet yapiyorum. Artik yapabildigim kadar yapmaya calisiyorum ayna koyup. Agdaya gitmeye cesaretim yok oncesinde kendim yapiyodum ama bayadir yapmadim. Simdi gitsem kendimi cok kasarim erken dogum filan olur diye korkuyorum😂 oldugu kadar olmadigi kader😂😂😂
Imren3232 Ruken123 basindan beri gidiyorum en son 36. Haftada gittim dogumq kadar gitmem artık kasmiyosun kendini karşıdaki de gayet dikkatli yapiyo zaten en temizi yapcak bise yok
Fatosef Aycanmbenim evet zaten diğerlerini kendim alıyorum rahatlikla ama orayı görmek zor olduğu için kuaför temiz alıyor. Tavsiye ederim seyreltiyorda baya tüyleri