mirikelam vivense hem geç gönderiyor hemde hasarlı ürün gelebiliyor paketleme cok saçma yapıyorlar. Hatalı ürünü kabul etseler bile cok cok uzun süre ugrasması ve bekleme süresi var. Kayınvalidemler orta sehpa aldılar mıknatısı bozuk cıktı - yatak odasına 2 çekmeceli komidin aldı tahtaları gelene kadar kırılmış bayaa pisman oldular cokda sağlam değil parasına göre bildiğin herşey sunta tarzı