Vivense’ den alışveriş yaparsanız muhtemelen bebeğiniz yürümeye, koşmaya hatta okula bile başlar ve ürünleriniz hala gelmemiş olur. Kesinlikle tavsiye etmiyorum kızlar. Hem gördüğünüzle alakası olmayan ürünler gönderiyorlar hem de kusurlu ürün vs. geldiğinde arkasında durmuyorlar.