Peraaaa yuksek tansiyon ve ödem eslik ettiğinde benim tansiyon yüksek çıkmıştı doktor kontrolüne gitmiştim iki kere ölçtü ikiside aynı çıkınca yatış verdi bana kan idrar tahlili bide 24 saatlik idrar verdi 24 saatlik idrarda protein kaçağı çıktı enfeksiyon bide vitamin değerim vs düşmüş benim öyle ogrendim canım ben