Mervece06 takıp altında tutuyor doktor ben 32+4 de öğrendik şuan 35+3 oldum senin değerin 3500 yüksek gibime geldi benim 470 lerdeydi bana yavaştan başlamış dedi tansiyon takibi yapıyorum yükselirse mutlaka haber ver gel hastaneye dedi kağıda yazıyorum sabah öğle akşam aç karınla ölç bu hafta dedi ona göre konuşuyoruz bide haftalık kan ve idrar tahlilini yaptırıyor protein ne seviyelerde diye dikkat edilmesi gereken bisey riskli olduğu için normal doğum bile önermedi bana benim bebiş önden gidiyor ondan dolayı sezeryan olcam nasip olursa