Mucize23 ben 36 da olmuştum bana çatın çok geniş demişti rahat bı doğum olur demişti ama ona rağmen kesi attılar ben doğum yaptım ama bebeğim 32 günlük şuan 🥰 ben hastaneye gittiğim zaman 2 cm açıklık vardı ben kan falan verdik idrar verdim felan doğum masasına yattım saat 9 du 12 de doğum oldu ama saat çabuk geçti nasıl geçiyor bilmiyorsun acıyor tabi ama inan bana unuttm bile acıyı çok dayanilmicak gibi deyil ssncilar zorluyor onda 1 dk ya sürüyor ya sürmüyor geciyor bebek tam gelicek Ken sancı biraz çoğalıyor ama ne kadar çok ve güçlü ikinirsan o kadar kolay olur ben 3 kere ikindim bebek geldi zaten rabbim sana da kolay doğum nasip etsin burdakiler bazen Cok abartıyor ama inan bana hiç te öyle deyil merak ettiğin bişi varsa sorabilirsin ama hiç korkma valla❤️