Merhaba tatlı anneler ve anne adayları. Sizlere nacizane bir sorum olacaktı. 37 haftalik hamileyim ve çarşamba günü muayenem mevcut çatı muayenesi nasıl oluyor özel bölgeyi doktorumuz görüyormu yoksa alttan muayene gibi üstümüzü örtüyle örtüyormu. Sebebi özel bölgemde azda olsa kıllanma mevcut ve bakilmiyorsa almayi düşünmüyorum bakılıyorsa mecburen almam lazm bana deneyimlerinizi soylermisiniz?