Huleyma Gazi hastanesinda doğum yapmış anneler bize bilgi verebilirmisiniz korona testi yapiyolarmi refaketci aliyolarmi ziyaretçi sistemi nasil
Sevdae Huleyma cabım ben doğum yapmadım daha 23 haftalık hamileyim gaziye gidiyorum ama bildiğim kadarıyla korona testi ve refakatçi alıyorlar 1 kişi o gün akrabamız yaptı kalınıyor
Smm12efe- Huleyma Bende kontrole oraya gidiyorum. Birsürü akrabamız orda doğum yaptı evet korona testi ve refakatçi alınıyor. Ben detaylıya giricem orda. Detaylıda bile korona testi istiyorlar.
Huleyma Smm12efe- Sevdae Teşekkür ederim hanımlar bende 31 haftayim detaylı ultrason oldum Aralık’ta ama benden korona testi istemediler ozman yeni çıkmış demekki oda
Serapakcay Sevdae seker testi yaptirdinizmi dusunuyormusunuz siz benim 25 martta gazide randevum var cok kafami karistiriryorlar
Sevdae Huleyma aynn canım yeni çıkmış bende ilk ne alaka falan dedim de çünkü 2 li 3 lü de istememişlerdi şimdi istiyorlar
Sevdae Smm12efe- 1 saate yakın sürdü canım herşeyi ne bakıyorlar bebeğin benimkinin pozisyonu uygun değildi biraz yürü gel tatlı ye dedi onla birlikte uzun sürdü baya benim kafası 2 hafta küçük gözüktü ama inşallah Bi sıkıntı olmaz 😪
Smm12efe- Sevdae inşallah olmaz canım stres yapma üzülme sakın. Çok önemli bunlar biliyorsun. Bende ayın 11 inde giricem çok heyecanlıyım 🌸
Sevdae Smm12efe- Az kalmış canım seninkine de inşallah iyi çıkar herşey cinsiyeti biliyomusun ve doktorun kim ben polikinlik den giriyorum önüne gelen bakıyor her zaman
Smm12efe- Sevdae inşallah canım. Erhan hocaya gidiyorum ben ücretli muayene. Çok memnunum. Cinsiyetimiz erkek. Detaylıda değişmezse tabi 🥰 Sen kaç haftalıksın 🌸
mlkyll Smm12efe- merhaba randevu alabileceğiniz numara biliyor musunuz ben internette yazan öğretim üyesi randevu numarasına asla ulaşamıyorum
Boncugummmm Smm12efe- erhan hoca nasl canm ben 2.bebegme hamıleyken deniz hoca gitmiştm hep ama kaybettm o sıra 17 haftalıkken
Smm12efe- Sevdae ben tanıdığımız var muayene ücreti hiç ödemedim daha ama 160₺ diye duydum. İnşallah güzel geçer canım sağlıkla 🌸 Evet gittiğim hocayı tercih edecem doğuma. Ücret ödeniyor hocaya doğum için ama çok değilmiş.
Sevdae Smm12efe- anladım canım ben ilk bilmedim özelim olduğunu öyle devam ettim bu saatten sonra da artık değiştirdem de farketmez galiba çok
Serapakcay Bende gazide normal polikinlikte takipliyim en cok merak ettigim sey refakatci normal dogumda aliniyomu birde sim olabiliyomu
Serapakcay Sevdae ya detaylida kiz dediler uclu testte gibi demislerdi simdide degisirmi sen detaylida soylediklerimi cikti
Sevdae Serapakcay detaylıya girdiysen orda kız dedilerse kızdır canım ben detaylıya girmeden önce 17 haftalıkken öyle demişlerdi yani kesin kız demiyorlar zaten benziyor diyor örnek ayrıntılıya girmeden bişey demiyorlar tam