Byn-4242florya Sare_amine bende 19 haftalık hamileyim kızım olacak ismini Amine lina koyacağız inşallah 🥰
Sare_amine Bu arada yorum atan butun annelere tesekkur ederim.. biz karar verdik sizinle de paylasayim istedim… ‘💕Amine Dua’ 💕olsun istedik hayirlisiyla tum bebisler saglikla gelsinler💕💕💕
feyzaa34 Sare_amine bendede bitane sare var bizde 2. Ya bade yada nare düşünüyoruz 😬😬 cinsiyet kız gibi dedi doktor tam net konuşmadı ama bakalım