Sare_amine Haticecakirr ben de bugun gördum canim ihya sitesi de varmis anne baba isimleriyle hesap yapiliyormus… bilen birine sormayi düşünüyorum ben de
mucizem09_ Sare_amine amine isimini kizim olursa bende koyacagim kesiblikle cok naif ve guzel bi isim vazgecmeysnina bi isim iatersen. AMINE ERVA koyabilirsin ahenkli geliyor
Umutt22 Sare_amine benim adım Amine ve efendimizin annesinin adı ben çok seviyorum nare de güzel ama Amine çok başka bence 🌸❤️