Kadercisi benim ikinci hamileliğim ve karnım daha erken çıktı herkes ikiz mi diyip duruyor 🙈 evde lastik kısımları gevşek pijama giyiyorum zaten dışarda da 1 tanehamşşe pantolonum var onunla idare ediyorum doğumdan sonra dolabımı yenilemeyş planlıyorum çünkü şu dönem aldığım hiçbir şey sonradan olmayacak eminin 😀