Kadercisi bn tesettürlüyüm sizin giyim tarzınızı bilemiyorum. 2 tane hamile kotu aldım. Bedenen kilo almadım göbeğim büyüdü sadece. Üst kazak ve tuniklerim zaten bol tercih ediyordum onlard rahatım. Evde rahat giyebilmek içinde 2 tayt aldım. Şuan 33+3 haftalığım. Atlet ve kilotlarım bedenen olsad göbeğimi tam örtmüyo yda çok sıkıyor. Bu haftda 3er tane iççamaşırı aldım. Bunlarla bitiririm sanırım.