orkide21 yok bende gebeyken olmadı ama bi keresinde normal zamanda olmuştum kaşıntıyı bu söylediğim yöntem geçirdi belki rahatlarsın diye söyledim . Bence rahatla kaşıdıkça çoğalır. Sonra da doktorunu arayıp sorabilirsin bakalım hamilelikle alakası yoksa cildiyeye gidersin belki . Ama cok duydum çevremden hamileyken kaşıntı çekenleri geçmiş olsun canım