Neslihan1903 zeyzeyyyy hadi Ya ben sezaryen olacağım için çok takılmadım 37. Haftamda zorunlu sezaryen olacağım tansiyon olduğu için
Neslihan1903 Mayisbali şimdi yeri geniş annesi rahat rahat takılıyor tekmeler ayıyor ama 2 3 haftaya bir tarafa toplanacak anlarsın zaten 🤗
kucuktospam Neslihan1903 bence döner canım biraz daha süre lazımdır, sıkıştı bebe napsın yavaş yavaş anca döner
kucuktospam Neslihan1903 çok iyi o zaman canım dönmezse, zorunlu sezaryen yaparlar fiyat düşük olur , ben isteğe bağlı yapçam baya fark var fiyatta 🤦🏻♀️
zeyzeyyyy Neslihan1903 evet postunuzu görmüştüm sağ sağlim kavuşmanız dileğiyle❤️🤲🏻 Bizimkinin de dönesi yok yeri rahat heralde böyle giderse ben de sezaryen olabilirim 🥲
derinsart Neslihan1903 aynı postu acıcaktım aslında iki gün önce muaynem vardi doktorada sordum 5 dakkada bi olmaya baslarsa ve uzun sürer gecmezse haberm olsun demişti toplanmasi normal demişti🤷🏼♀️ ama sanki bugün daha sık olmaya basladi
leylosule Neslihan1903 27den beri toplanıyor benim de şimdi 36.haftadayım artık pek yapamıyor sanırım iyice büyüdüğü için zor sığıyo zaten içeriye 😁 sıkıntılı bir durum değil bebek esniyor geriliyor ya da o tarafa yaslıyor popişini ondan toplanıyor
Neslihan1903 leylosule öyleymiş bu gün öğrendim doktorumdan rabbim sağlık sıhhat versin inşallah hepsine 🤗💕
Neslihan1903 kucuktospam evet fiyat baya değişiyor benim dönsene sezaryen dönmesede maalesef ama denemek isterdim normal doğum çünkü o kadar böbrek taşı düşürdüm ki hiç koymaz bana sancı 😂😂
kucuktospam Neslihan1903 geçmiş olsun canım ben kprkuyorum ondan direk sezaryen istiyorum dönmüş ama napalım artık 😃
derinsart kucuktospam dönse bile sezeryana alıyolar dimi? bende isticem doltorumdan bende korkuorum normalden
badecanisik Neslihan1903 yalancı sancı onlar banada oluyor 32+6 günlüğüz ilk kızımda hiç bilmiyordm ama şuan ayırt edebiliyorum. Rahim kendini doğuma hazırlıyor ufak ufak🥰
Neslihan1903 badecanisik öylemiş kendimi çok cahil hissettim neler öğretiyorlar bize minnacık bedenleriyle 🤗 maşallah rabbim sağlık sıhhat versin inşallah tüm bebeklere 💕