kucuktospam Neslihan1903 benim de aynı canım 32 olacağım doktora soracağım randevumda anlamadım ben de hep sağda 🤷🏻♀️ Bugün hiç sırt üstü yatmadım hep soluma uzandım çok olmadı öyle dene bi de
Neslihan1903 kucuktospam sırt üstü zaten hiç yatmıyorum ben hamile değilkende yatmazdım hele şu an hiç rahat değilim sağa yatıp sola dönüp uyumaya çalışıyorum bakalım yarın sabah randevum var hayırlısıyla 🤗
kucuktospam Neslihan1903 canım gittin mi doktora neden toplanıyormuş bebişler acaba bir şey dedi mi☺️
ezos Neslihan1903 toplaninca poposuna pıt pıt yap yer değiştirir ohh rahatına düşkün bebisler 😁ama aynı zamanda sancın ya da kasilman olursa doktoruna sor derim
Zeynocemre Neslihan1903 o toplanma bile cok güzel bir duygu onun bile tadını cıkar korkma insaAllah son ayda öle olması normal :)
Neslihan1903 kucuktospam artık yerleri kalmadığı için aslında o da hareketmiş yani problem yok artık boş bulduğu kadar hareket edebiliyor dedi benim bebek makat gelişli şu an bakalım 🤗
zeyzeyyyy Neslihan1903 toplanma olunca rahatsızlık hissediyormusun? Ben de 32+6 yım sanırsam yalancı kasılmalar başladı ikinci gebeliğim.. bir tarafa toplanıyor acayip rahatsız hissediyorum soğuk soğuk terliyorum geçiyor sonra😇
Neslihan1903 zeyzeyyyy doktor şey dedi toplanıp sancı olduğu zaman gel bende sancı olmuyor sadece karnımda çıkacakmış gibi oluyor karnım şekilden şekile giriyor 🤗
zeyzeyyyy Neslihan1903 iyi bariii 👍 o zaman senin bebişko sığmıyor yerine 😍 sağlıcakla kavuşun inşallah❤️
Mayisbali Neslihan1903 canım ya ben 27 . haftadayım toplanma dediğimiz şey nasıl bir şey ben tam anlayamadım acaba oluyor bende de anlamıyor muyum 😅
Neslihan1903 Mayisbali yok yok olmuyordur olsa anlarsın 😂😂 güzel bir duygu merak etme karnını yamultuyor 🤗
kucuktospam Neslihan1903 bence döner canım biraz daha süre lazımdır, sıkıştı bebe napsın yavaş yavaş anca döner
Neslihan1903 Mayisbali şimdi yeri geniş annesi rahat rahat takılıyor tekmeler ayıyor ama 2 3 haftaya bir tarafa toplanacak anlarsın zaten 🤗