Smyrayldrm Acemianne7 sagoll kuzum bızım bır akrabamızda hamıle oda 7haftlıkken gıttı kese var ama kalp atısı bebek yok demıs 10 gun snra gel demıs bile olan varmı açaba ya
Acemianne7 Smyrayldrm ben 6 hastalıkken gittim bir hafta sonra gel dedi kişiye göre değişiyor demek ki
Smyrayldrm Acemianne7 Ayn cnm olabılır ozmn ya oda dusunuodu ınslh goxukur bıran once saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin cnm 🥰
nursheenn Acemianne7 6+6 da iken kalp atışını göremedi doktor on gün sonra gel dedi bebişi görmüştük ama on gün geçmesini bekliyorum bende😊7+1 iz şuanda