Acemianne7 Selam tatlı hamişşlerrrrr 7+3 deyiz. Henüz kalp atışı için gitmek istemiyorum çok fazla ultrasona maruz kalmamak için. Siz kaçıncı haftada kalp atışını duydunuzzzz 🤰🏻
Acemianne7 AydanSahinSaban bana geçen hafta gittiğimde kesenin içinde bebeğe dair bişey göremiyoruz bekleyelim biraz daha dedi inşaAllah birdahaki gittiğimde görür. Sağlıkla gelsin inşaAllahhhh bebişinizzzz ❤️❤️
AydanSahinSaban Acemianne7 amin inşallah ♥️ hepimizin bebegi saglikli mutlu olsun inşallah hayirlisini nasip etsin. ☺️ Biraz daha bekleyin her sey yoluna girer mrk etmeyn
metehaninannesiii Acemianne7 ben kanamam olmadığı surece gitmek istemedim 8 haftada kalp atisini duyulur o yüzden iki işi birden çıkaralım.diye 8 hafta da gittik öncesinde gitmemistim
Acemianne7 metehaninannesiii benim kanamam yok sadece bazen akıntı oluyor onun içinde progestan verdi doktorum onu kullanıyorum geçti biraz. Bende 8. Haftayı tamamladıktan sonra gitmek istiyorum ama bi yandan ya doktor yarın çağırdı diye vicdan yapıyorum 🥺
Smyrayldrm Acemianne7 sagoll kuzum bızım bır akrabamızda hamıle oda 7haftlıkken gıttı kese var ama kalp atısı bebek yok demıs 10 gun snra gel demıs bile olan varmı açaba ya