gzmblky HappyMom’a göree son 11 🤩 Belirtiler varmı neler hissediyorsunuz 🥰 Bende hiç belirti yok aksine son kontrole kadar herşey normaldi kafası aşağıdaydı, 38. Hafta kontrolünde ayaklar aşağı kafa yukarı pozisyona gelmiş 😂 Ne yapsam bilemiyorum 😂
Aysentass gzmblky mart sonu nisan başı gebesiyim bende 35 haftalık olduk perşembe günü kontrolümüz var bakalım ne olacak
Gulsum1205 gzmblky son 22 bnmde yukarıda kafası ne yapmak lazm inmesi için ağrılarm çok artk gelsn istyorm ama daha erken en azından bi hafta Dha beklym sonra gelse
gzmblky Gulsum1205 Bana doktorum günde 5 adet hurma, 1 şişe mineralli su iç ve pilates topu ile egzersiz yap dedi çabalıyorum ama bakalım 🤔
Gulsum1205 gzmblky bnm erken doğumriski vardı şuan 36+6 yım 1 hafta daha beklym dedi Bn hiç bsey başlamadm
gzmblky AyGC Benimde ilk hamilelik bendede kasılma çok var anlamadım bi türlü ama pozisyon ters şimdi gelse nasıl olcak merak ediyorum 😂
Evremadas gzmblky Son 19 gün, doğum pozisyonu almışız ama kafa henüz kanala girmemiş bekleyeceğiz gibi görünüyor:)
gzmblky Bu arada “Secde Suresi” anne karnındaki bebeğin dönüşünü kolaylaştırıyormuş dinliyorum arkadaşım söylemişti 🙏🏼
gzmblky umutunannesii valla bende böyle diyodum öyle bir geçiyor ki anlamıyosun nasıl geçti diye düşünüyosun sonra 😂