Anne12-3 canını hiç sıkma sağlığı yerinde olsun orda dursun yeter ben de 32 haftalık doğum yapmıştım okadar miniklerki ben bakabileceğimi bile düşünememiştim 25 gün yattı kuvezde iyi olsun orda dursun zaten sonra hep yanında olucak myle düşün biz küvezden çıktığımızda 2 gün sonra kontrole çağırdılar kilo alımı varmı diye eğer kilo almazsak alırız dediler eve geldik beni zaten emmiyordu biberonla besliyordum sağıp onuda emmiyordu alıcaklar diye korkmuştum ama gittiğimizde kilo bile almıştı o yüzden sakin kal bol dua moralini bozma senin sütüne ve duana ihtiyacı var