T-aksoy Nidicard verdi bana hastanedese bunu uyguladılar 25. Haftamdada böyle oldum 1 ay adalat kullandım kesmişlerdi 32de yine aynı olunca nidicardla devam ettiler ilaç iyi ama artık kesmiyor dün geceden beri. Ben tansiyon hastasıda değilim ama sancıları durdurmaya yan etkisi olduğu için bu ilaç kullanılıyor hamilelerde