dilanisanci Merhaba arkadaslar bende 34+4 ve benimde 2 gundur ishalim var😱 fazla su icip companse etmeye calisacagim , persembe doktorla randevumuz var soracagim kendisine
OktayZmrtCokun dilanisanci aynen sor canım çünkü senin biraz erken doğumdan olduğunu düşünmüyorum bişey dokunmuştur
Rainbabyyyyyy OktayZmrtCokun aynen öyle son iki hafta bitmek bilmedi sanki hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah minik yavrularımızı 🎀
Aliasaff OktayZmrtCokun benimde öyle olmuştu doktoruma doğum yaklaştığı için mi dedim yendiğin birşey yada sıcaktan olmuş olabilir dedi bol bol sıvı tüket
TubaUzar Son zamanlar doğrumu böyle mi oluyor 😲ben ishal değilim ama çok rahat çıkıyorum tuvalete demir ilacını bıraktım ondan diyorum kabız olmuyorum artık kiraz tuketiyorum onun etkisi var sanki dedim2 🤣🤣benimde son 24 ama bak şimdi telaş yaptim
OktayZmrtCokun TubaUzar umarım doğumdandır hayırlısıyla sanki hep hamike kalacağım gibi hissediyorum artık bir an önce sağlıkla doğurmak istiyorum :))
TubaUzar OktayZmrtCokun bazen bende düşünüyorum hep böyle tontik zor nefes alan gece vücudundan dolayı uyuyamayan biri olarak devam edecek misim gibi geliyor 🤣 geçicek inşallah canım hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli doğumumuz gerçekleşsin dilerim.