OktayZmrtCokun Kızlaar son günlerim ve 3 gündür ishal olmuşum doğumun yaklaştığını mu gösteriyor yoksa bu zamanlarda tehlikeli mi?? :/
Rainbabyyyyyy OktayZmrtCokun canım benimde son 12 günüm kaldı ve bende ishal oldum son bir haftadır.miniklerimiz büyüdüğü için bağırsaklarımıza baskı yapıyormuş bundan dolayıda ishal oluyormuşuz
OktayZmrtCokun Burcumm ayy hadi hayırlısıyla kavuşsaydık. 13 ünde kontrol üm var bakalım artık ne diyecek doktor
Eebbrruu OktayZmrtCokun yok cnm tehlikeli bsey olmz bol su iç sen suyunu etkilemesin. Dktra gdince nst ye fln gir
Rainbabyyyyyy OktayZmrtCokun aynen öyle son iki hafta bitmek bilmedi sanki hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah minik yavrularımızı 🎀
fk54 OktayZmrtCokun 33 haftalıkken basladı ishalim 35 normale dondü suan için doktor bir sorun yok erken doğumda yok dedi bence usutmus olsbilirsin bir doktora gözuk derım
Dorati OktayZmrtCokun 36+4 deyim bu gece bende ishal oldum hemde ne şshal sancıyla beraber basladı tuvalette ağlıyodum ağrıdan gaz sancısını sırtımda hissettim bildiğin ve cok halsiz kaldım. Herhalde doğumumuz yaklaştığı için böyle oluyoruz bilemiyorum
Bbusraaa Zeze03 epidural sezeryan için 5500 dediler epidural normal için 6000 normal doğjmda 5000 ama doktora göre değişiyor