Umozka Essa33 Bendede böyle çıkmıştı şuan 12 hafta 4 günlük hamileyim.Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah.
Bebekimmmm Essa33 amin inşallah ben 9 aylık bebeğimi doğumda kaybettim o yüzden çok istiyodum Allah nasip etti çok şükür
Miyase46 Essa33 benimde böyleydi bi test daha yaptım bu kez net 2 çizgi çıkmış ti yinede emin olmak için kanda vermiştim tabi 🙃🤗