Essa33 kızlar dün gebelik testi yaptım böyle silik çıktı sizce var mı. 5 ay önce kürtaj oldum sonra korunmadık dünde böyle cıktı 🤷♀️
Bebekimmmm Essa33 amin inşallah ben 9 aylık bebeğimi doğumda kaybettim o yüzden çok istiyodum Allah nasip etti çok şükür