Sevvalll41 Merhaba arkadaşları aranız 14-15-16 haftalık hamileler varmı nasıl gidiyor , cinsiyetleri belli oldumu acaba ?Biraz sohbet edelim:)))
Nurtrky Sevvalll41 14+2 belli değil henüz bakalım salı günü gidicem inşallah belli olur mide bulantılarm tekrar başladı sizin nasıl gidiyor
Elif5361 Sevvalll41 17+2 Haftalığız 14 Haftalıkken belliydi oğlum 🥰💙Aşırı halsizlik var uyku yapıyor 😊Karnımız belli ediyoruz kendimizi şimdi hareket etmesini bekliyorum sabırsızlıkla
Nur000 Sevvalll41 17 haftaligim hâlâ belli degil cinsiyet 😄 detayliyi bekliyorum. Bulantilarimda 14 haftada azalarak bitti cok şükür
Sevvalll41 Nurtrky benimde 14.haftada net belli oldu sizinkide mutlaka bellidir artık benim mide bulantım çok şükür bitti çok arada bazen oluyor ama ara ara kasık ve bel ağrısı oluyor allah gönlünüze göre versin inş
Fulyafulya29 15+3üz kız dedi doktorumuz değişmezse kızımız olcak 😇 bulantılar falan bitti iyiyim halsizlik ve ödem başladı 🙄 karnımda dar giyince belli 🤗
Sevvalll41 Fulyafulya29 benimde 15+1 aynen yavaştan kendini belli etmeye başladı sağlıcakla gelsinler inşallah kızları genelde doğru tahmin ediyorlar ama inş değişmez :)) bizimde kız ufak ufak bişeyler almaya başladık çünkü:))
Sevvalll41 Elif5361 banada çok fazla uyku yapıyor hiç uyanmasam bütün gün uyurum:) bendede çok halsizlik vardı doktorum kan ve demir ilacı verdi ondan sonra daha iyi oldum
Lulemom 14+5 deyiz. Hiç bi şikayetim yok hamile gibi hissedemiyorum kendimi 🙈 Doktorumuz da kesin kız dedi. Ekranda bize de gösterdi 😍
Sevvalll41 Lulemom benimkide kız :)) fiziksel olarak bendede birşey yok ama doktorum içde bir kanama alanı var dedi bol bol dinlen dedi bizdede günler böyle geçiyor:)
Denocan33 Haftaya giriyorum. 12. Haftadan beri pipisini gösterdi bizim oğlan:) Bulantılarım azaldı ama neredeyse her gün yokluyor. Birkaç tiksindiğim şey dışında iştahım ve uyku halim cok arttı.
Sevvalll41 Denocan33 maşallah sizinki erkenciymiş :) Bulantılar bende 4. Aya girdiğimde bitti zaman zaman bel ağrısı ve kasık ağrısı oluyor
Nurtrky Sevvalll41 sağlıkla gelsinlerde öğrenirz elbet Rabbim kucağımıza sağlıkla almayı nasip etsin🙏
Meyracukurmaraz 15 hafta dayız bizde çarşamba günü kontrol var inşallah cinsiyetini öğreniriz. 6.haftadan beri ne yesem çıkarıyorum geçmedi hala hiç bişey yiyemiyorum ne yapacağımı bilmiyorum 9 ay sürecek diye korkuyorum
Sevvalll41 Meyracukurmaraz inşallah sürmez en kısa zamanda geçer hayırlı haberleriniz olsun inşallah allah gönlünüze göre versin:)
Nur000 Sevvalll41 11 haftada erkek dedi 13 de kiz dedi 15 de yine kesin erkek dedi 16 da kiz dedi 😂 cok karisik emin olmak icin detayliyi bekliyorum bende
Sevvalll41 Nur000 aaa öyle şeymi olur :)) nasıl doktor o öyle hani ilk başta yanılırda insan 3-4 kere de yanılırmı ya:))