Denizin yerleşmeyle alakalı mesela ben hiç kasıklarımda hissetmedim 29.haftadayiz hala öyle ,ben de öyle hissettim gobek deliği etrafında acaba değil mi falan dedim ama eminim yani hep doğru hissetmiştim büyüdü yine oralarda 😊bence tarif ettiğim gjbiyse doğrudur sizin de