Nul_13 canım geç döllenme olmustur ben ilk öğrendiğimde aslında 7 haftalık olması gerekiyordu son adet tarihine göre ama ne kese ne bebek vardı benimde geç döllenme olmuştu kan testi yapmıştım o zaman üç haftalıkmış daha çok yeni yani sonraki haftalarda hem kese hem bebek göründü şu an 20 hafta bitti çok şükür hiçbir sorun da yok içinizi ferah tutun🤗