Nul_13 6+4 haftalık bakıldı bebeği görmedi doktor hanım sizce boş gebelik mıdır ilk bebeğim çok korkuyorum .
brcnbyrm Nul_13 canım bende ilk gittiğim de keseyi gördü ama embriyo yok demişti hatta kovmaktan beter etmişti kadın beni iste erken gelmişsin falan dedi ama aynı gün içinde hemen baska dr a gittim cok şükür ki hem keseyi hem embriyoyu da gördü suan 17 haftalığız ☺️Yani dicegim o ki ultrason kaynaklı da olabiliyor görünmemesi aklına takılıyorsa baska bi dr daha gitmeni tavsiye ederim
Yenibirannee Nul_13 ben 7+5 de gittigimde bebegide kalp atisinida duymustum canim burdan gordugum kadariyla biraz daha gec goren bile oluyor umarim saglikli olur
058elf Nul_13 benimde adet tarihime göre 6+5 ti ama ultrasonda 4+5 çıktı geç döllenme olmuş dedi doktor, ultrason a göre 6+1 de kalp atışını da duydum bebeği de gördüm, bekle 2 hafta sonra görürsün inşallah.
058elf Nul_13 gönlünü ferah tut dua et inşallah, biz şu an 30+5 olduk 😌 ilk başta bende korkmuştm boş gebelik olabilir mi diye ama geç döllenme olmuş :)
Nul_13 brcnbyrm inşallah bizimde öyle olur çünkü hayal etmeyi de bıraktım korkudan doktr gitmek istemiyorum
brcnbyrm Nul_13 öyledir canım içini ferah tut pozitif düşün rabbim sağlıkla eline almanı nasip eder insallah 🙏
aannepandaa Nul_13 benim 6.haftada kese bile gözükmemişti. 9. Hftda kese bebek ve kalp atışı görüldü ama geç döllenmeymiş 1 hafta geriye çekildi ve 8 hafta diye kabul edildi. Ya i hemen ğmitsizliğe kapılmayın. 🤗
tazeanneew Nul_13 6. Haftada benim doktorum bebeği görmeye bile çalışmadı daha küçüktür diye 7. Haftada gittik gördük kalbinide dinledik
[silindi] Nul_13 Korkmayın lütfen başta hemen görmedik diyorlar bende yaşadım bunu. 1,2 haftaya herşeyi görürsünüz inşAllah.
PurpleTail Nul_13 kesenizin boyutu hakkında birsey demedi mi? İlk benim de görünmemişti bebek doktorum kesenin boyutu iyi 3 gün içinde görürüz dedi ve gördük.