Beyza12345 bence tüm hamilelik için doğru değil. Ben tatlıyı çok severim. Hamilelik öncesinde her gün çikolata yerdim aşıktım. Sonra hamile olduğumu bilmediğim dönemde de elim bir türlü çikolataya gitmiyordu. O ilk aylar yemek istiyorum ama canım hiç çekmiyor hiç tatlı yiyemedim ve dedim ki bu bebek kesin kız (canım ekşi de çekmedi bu arada) tuttu mu derseniz tuttu 😊 ha sonra 2.trimester da eskisi gibi her gün çikolataya döndüm o yüzden tüm hamilelik için doğru değil 😁